Stick with me


Ai ca tot omu momente in viata in care stai sa te gandesti,sa-ti limpezesti mintea...poate aflii ceva nou.poate iti mai faci o decizie.Nu va speriati.Tot pe ea o vreau...si chiar mai mult cu fiecare secunda.Doar ca in cele 2 ore in care am incercat sa imi pun viata cap la cap...doar 15 minute am putut sa ma gandesc si la altceva in afara de ea.


As fi putut incerca.Dar degeaba.Nu ca n-am vrut.Dar ea ma intereseaza mai mult decat alte chestii.De realizat nu am realizat mare chestie noua.Doar mi-am limpezit mintea.M-am gandit la toate momentele alea frumoase pe care le avem de fiecare data cand suntem impreuna.Cum facem vraiste orice loc d kre ne agatam.Cum ne sarutam extrem de pasional.Cum simtim viata si timpul ca se scurg prin inimile noastre umplute de dragoste...cum sensul vietii reprezinta deoparte eu pentru ea si ea pentru mine pe de alta.Cum suntem inebuniti unul dupa celalalt.


Ma face sa tresar un lucru.Eu spun ceva...apoi ma gandesc si chiar cand vreau sa spun...ea imi completeaza cu exact aceleasi cuvinte pe care le-as fi spus si eu.Suntem completarea perfecta.Si apoi zambim,radem....si ne sarutam.



O viata am.Din care 16 ani si ceva s-au dus...parca ai fi trait degeaba daca nu ai o EA care sa fie a ta si sa iti arate ce simte pt tine.Sa te faca sa te simti tu...sa fii liber...sa zbori.Cand o ai pe EA totul graviteaza in jurul ei.




Make your wish.Take your chance.Do not hezitate!It`s your chance to smile and love.Say yes to love...say yes to greatest feelings.Asta va urez tuturor celor care inca nu simtiti ce simt eu....



si nu uitata cititorule:"Poti rezista frumusetii.Dar farmecului nu!"
Trebuie doar "acel ceva" din voi sa fie observat.atunci vei intelege ce spun.



"Forever and ever yours...Andrei"...pentru ca te ador!



0 comentarii: