Hot cold winter


In locul celor doi din imagine vom fi noi doi..cat de curand.mai intai in vis apoi vom trai momentele.Acel sarut splendid si plin de pasiune.Eu si ea.

Together forever howerver just you and me.

Frig.Foarte frig.Si parca nu il simteam deloc.Cand ne uneam buzele eram in lumea noastra...doar noi doi.

Am mai desemnat un loc cu importanta.De care ne vom aduce aminte toata viata.Si o sa ajungem peste 50 de ani...amandoi.Mosi batrani dar care spre deosebire de altii...la varsta aia,inca ne mai iubim cu aceeasi dorinta.Si mergem la teatru...ne aducem aminte: Frigul,Dorinta,Sentimentele,Placerea,Privirea,Speranta,Atingerea,Unirea,Sarutul.

ah...:X

Vietile noastre incep sa se contureze si sa prinda un inteles mai bun.Dintr-o data realizam cat de "facuti" suntem unul pentru celalalt,cum efectiv n-am putea trai..."fara".Si stam si ne gandim la cum ar fi daca n-am fi...rezultatul.Este imposibil.Si mi-am dat seama azi de ce nu putem.Pentru ca nu se poate.Nu vom lasa.Vrem prea mult.Noi doi suntem pentru a fi impreuna.O viata...2..3..10...un infinit.Nu ne-am plictisi...nu stim cum sa ne plictisim.



Te ador!.............Moi aussi



0 comentarii: