Marea Unire

Poate va ganditi ca un om ca toti altii...ar trb sa faca si el o descriere,inainte sa posteze ceva.Ei bine nu si eu,pt ca eu sunt Cope,Andrei,Miru,Mirea,Copelicious,THE ONE!

Ieri 30 Noiembrie,ziua mea si de asemenea o zi ISTORICA si nu doar pt k sunt eu egoist si narcisist ci pt k ieri...mi s-a intaplat CEVA!Ce pot spune...sunt norocos.Consider ca am aproape cea mai mirifica fiinta de pe Terra.Ieri...god bless!Simteam cum timpul sta...cum nu mai aud nimic,cum nu simt nimic,doar ea!(Onlyyyyy yoooooooouuuuuuuuuuu).Simtea cum se sonsuma in mine,cum ii absorb puterea,cum isi pierde aerul,inima ii batea...ea ne indica ritmul sarutului.

Soapta,zambetul,fericirea,mangaierea...o simteam a mea...o simteam ca ma vrea.Stiu perfect cum ne impreunam mainile si mi le strangea.Nu am avut cuvinte,nu am vorbit,am comandat un meniu si o cola mare...degeaba...Nu am avut timp pt nimic...doar pt noi si pt fazele amuzante.


Vorbe...degeaba...noi vrem fapte!



S-a terminat...am ciufulit-o...rau:)).Dar a meritat:D.S-a terminat...si tot ne sarutam...si mai cu pasiune...si mai multa dorinta.Daca nu se terminau scarile rulante mai aveam un moment.Dar am avut la iesire,s-a oprit.mi-a zambit,si-a aratat dorinta ce ardea in ea,n-a ezitat,m-a sarutat...am crezut ca asta e...tot...ultimul.CAT AM PUTUT SA MA INSEL!:)

Ne-am oprit.stiam ca vrem ceva...stiam ce...amandoi.N-am ezitat...frig,noapte,ceata,lumini,persoane?...nu mai existat nimic.doar eu si ea.Ah ce viata,ce placere...


Am mai vorbit,imediat in seara aia.Am realizat ca nu avem nevoie de cuvinte,de intrebari.Nu avem incertitudini.Stim ce vrem. si vom avea.Sigur.Trebuie.NU vom lasa nimic sa ne opreasca,dorinta e prea mare,sentimentele prea inserate in vene,mintea ne-am vrajit-o reciproc.O vreau doar pe ea,ma vrea doar pe mine,suntem pe veci...simtim ca ne va fi bine!


Am ajuns acasa...am deschis cadoul ei...superb...stie ce vrea.Asta imi place la ea...si imi place k ma face mai stilat:))...cadoul ei,ca niciun altul!


Si se presupune ca ar trb sa scriu ceva ca sa termin nu?N-o sa scriu.pentru ca nu se va termina...niciodata!Voi avea eu grija de asta!

0 comentarii: