Cold winter winds

Bre...a venit iarna.a venit vacanta.a trecut vacanta.deja e marti...deja e a 2-a zi de scoala.Nu am postat nimic pentru ca nu am fost in Bucuresti.


Ne-am intalnit...normal....nu se putea sa nu.Cum sa nu ne vedem,cand urma o perioada de distanta...ea e acolo.eu sunt aici.Waitiiiiiiing....

Am zis ca stam cuminti.Ca suntem si noi normali.De unde...adica nu ca nu ne-am fi tinut ceva ceva d kestia asta.Ne-am iubit....again and again...apoi cand simti cum iti bate inima ,dorinta arde in tine iar sufletul iti cere placere,sa nu-i oferi?Asa am facut.Ne-am iubit si ne-am si "distrat".Viata e frumoasa.de cand cu ea....



The days pass by...and I miss the wormth of your body,your breath,your hands,your eyes.I miss the scenes,i miss THAT thing that makes us cracy....but for THAT thing, we need to be closer...not "miles away".



Pana o sa ne vedem n-o sa mai scriu.Cred...nuj.depinde.Momentan ma gandesc mai mult la asta decat la alte subiecte.Sper ca ma intelegi cititorule.




More and more...
Again and again...
Uuuh...

0 comentarii: