Sarutul meu o sa te trezeasca splendida domnita!

Isi pune perna pe cap si se ghemuie incercand sa se ascunda.De ce?Pt k are mai multe emotii decat credea vreodata.

Pt mine esti cea mai frumoasa si asta e tot ce conteaza.Acum hai...

asta i-am zis...asta am simtit...a iesit bine.pareri.opinii.filme.muzica.whatever...noi doi eram importanti.altceva nu conteaza.a durat doar 2 minute ca sa incepem...si nu se mai termina niciodata daca nu exista chestia asta sub numele de " TIMP!"



Seduce me once again...nu-i asa ca mai vrei?nu-i asa?cat mai mult?



Patul meu miroase a noi doi.A mirosul de dragoste implantat in materialul patului.A traspiratiei datorata nebuniei ce sta in noi(not sex).Suntem unul pentru altul.Mereu.Si daca nu ma crede cineva sa miroasa patul...


Mirosul de vin inca mai este pe covor...Mi s-a stricat o jaluzea...Scaunul imi merge la fel de bine.Biroul...uuuh....biroul mai vrea.Eu te mai vreau.



Sarutul meu o sa te trezeasca splendida domnita.Eram pe scaun.Se lasa pe spate si isi lasa mainile libere in aer.Ne-am intins pe jos.Am sarutat-o.Am trezit-o.Ne-am rostogolit.Ne-am sarutat din nou.Fire...need assistence.We have a Miru down.OVER!.



Sunt sa pun muzica.Sa vad ce melodie mai este pentru noi.Dar tu te plimbi prin camera mea.numai tu stii ce vrei sa faci.sa-ti tragi sufletul.Te privesc.Te ador.Superbitatea corpului tau ma vrajeste si ma face sa zambesc.Imi spun:"Ce sa mai vrei?Uita-te putin la ea.E doar a ta...Toata.Din cap pana in picioare.O ador...ce sa fac...o ador"



Ma uit sa vad nuj ce zgomot ti-a creat panica.Nu e nimic.Evident.Nici nu ma intorc bine si te vad cum alergi spre mine.Ma iei in brate.Ma saruti.Ma vrei.



Povestea asta nu va avea sfarsit.Nu are cum.




Together.Forever.However.Just you and me.Am scris-o.I-am spus-o.O mai scriu odata.


Vom ne vom indragosti mai mult si mai mult i toata viata,pe zi ce trece si ne vom iubi cum nimeni n-a facut-o.


Ai deschis usa cand dragostea ti-a batut.Ai raspuns.M-ai lasat sa intru.Si acum nu ma vei lasa sa ies niciodata.





0 comentarii: