Heartbeats are slower without u

O zi.nu ne-am vazut.si simtim cum nu mai putem unul fara altul.trebuia azi.dar nu s-a putut...pana la urma a ramas pe maine.Am un sentiment foarte puternic ce imi spune ca o s-o devorez.Dorinta asta care creste ne face pe amandoi sa vrem un singur lucru.Nu va dura mai mult de 10 secunde inceputul....si sfarsitul...pai nu prea exista.



I want her...she wants me...i wanna feel her breath on my neck and her lips on mine.I would take her hand and put it into mine,i`d take a look and then i `ll fill the moments with pleasure.Make her yell,bite,scream,look,touch,scrach my back...with pleasure!




Parfumul tau va fi din nou implantat in patul meu,iar camera mea va mirosi din nou a dragostea ce arde in noi!



Pentru ca te vreau...pentru ca ma vrei...pentru ca noi doi nu vom avea sfarsit!


Je t`adore.

0 comentarii: