Te vad.

Da.Nu.Eu da.Tu nu.Cum de?.Asa cum?.Acum?.De ce?.Pentru ca.Nu.Ba da.Haide.Niciodata.Si?.Adica?.Asa.Nu.De ce?.Nimic.Haide!?.Nu conteaza.


Daca nu intelegi ce este mai sus imi pare rau dar nu am ce face.


Te gandesti si tu nu-i asa?Cum sa n-o faci!?Toti vrem sa fim vazuti,sa se auda de noi si cred ca cei mai inteligenti dintre noi stiu foarte bine ca dupa moarte vine gloria.


Cu chestia asta poti diferentia oamenii:

Un cocalar,aceasta subspecie inventata recent de specia mama,omul,si-ar trai viata doar sa faca bani,iar la moarte i-ar lua cu el in mormant.


Un om normal,acesta va fi mereu amintit de familie si prieteni,dar in cativa ani,va fi uitat



Un om inteligent va sti intotdeauna ca ceea ce lasi in urma ta conteaza si prin asta esti diferentiat si cu asta poti sa te lauzi,nu conteaza daca faci mici gesturi si mici lucruri,conteaza ansamblul.


Einstein spre ex....nimeni nu stie ce manca el si de cate ori se gandea la nemurire...dar a lasat ceva in urma lui: "E=MCx2"


Si pana la urma uite ca asa te aprecieaza lumea,dupa ce ai murit,dupa ce ai muncit ani de zile si totusi parca tot cei care muncesc cu placere si fac ceea ce le place sunt mai amintiti.Eu nu vorbesc de joburi.Ma refer spre exemplu la scriitorii au facut ce au iubit mai mult si uite,se vede acum cine a pus suflet.

Am ajuns la suflet?

Interesaaaaant.....

Pune suflet,este cel mai nobil lucru,dar pune suflet cu cap!

...si pana la urma...


eu ce las in urma mea?

1 comentarii:

Anonim spunea...

Poate ai să laşi moştenire inteligenţa emoţională :) deşi mă îndoiesc. Este prea unică ca să fie pasată.