Think about it.

Lectie de viata.


Viata...ce este ea.Un amurg de durere neincetat,un rasarit slab,o sudoare pe frunte?...glumesc.Nu-i asa ca iti pui intrebari?Cum sa n-o faci...trebuie s-o faci.La varsta asta este esential sa gasesti raspunsurile cele mai usoare la intrebarile cele mai grele.Eu unul ma intreb ce insemn eu pe lumea asta.Si vreau sa insemn ceva,pentru ca vreau sa fiu tinut minte in suflet,cat si in amintire.Am trecut prin multe iar acum sunt mai bine,dar obsesia pentru imagine am avut-o mult timp,de asta sunt si narcisist.Si pana la urma asta este problema...pe mine nu ma intereseaza sa ma sti ca o imagine...o poza in memorie care apoi sa-i dai NEXT sau DELETE la un moment dat,vreau sa ma sti sub forma unui sentiment.Pardon...sa fiu stiut.Si mai sunt multe probleme la care ma gandesc.Cum ar fi daca sunt inteles...si nu sunt inteles,nu pe deplin.Inca sunt atacat cu vorbe d genul: De ce asa?...Cum?...Ce vrei sa spui?...La ce te gandesti?...Si crezi ca e bine?...si imi pare rau dar daca m-ai intelege pe deplin nu as mai fi asa atractiv.


P.S. Este pentru mana aia de prieteni care o am si pt singura fata speciala din viata mea.

0 comentarii: