I love you so!

Postare banala de descarcare emotionala.


Mi-e dor de tine.Iti ador prostia si istetimea,vlaga si tristetea,zambetul si lacrimile.Te ador pentru ca nu am ce face,pentru ca orice faci ma atrage pentru ca orice spui ma capteaza,pentru ca oricum ai fi...pentru mine esti mereu o mare de dragoste.Ma gandesc la tine pentru ca inima imi impune,pentru ca viata e facuta sa creeze legaturi la persoanele de sex opus.Iti simt fericirea si iubirea din obraji atunci cand ma privesti cu coada ochiului.Iti simt gandurile dinainte sa le gandesti.Nu iti pot atinge mana de frica sa nu treaca totul dintr-o data.Imi place sentimentul asta,desi ma tachinez singur ca un idiot nu am ce face,m-am indragostit de tine si asta este partea usoara din toata povestea.Cand esti langa mine egocentricul din mine pleaca,iar privirea ta ma linisteste si imi ia toate problemele.Imi storci energia,imi iei cuvintele si le prefaci in zambete.Din nou cred povestile cu zane si basmele cu frumoase adormite.Nu am cuvinte sa-ti spun ce simt,ma opresc aici,...


...timpul va trece prea repede iar tu nici nu vei sti cat de mult te...pot...