The sky is funky

Shine.O raza de soare.Un nou inceput...e ca si cum as fi tras din acea clipa o noua gura de aer care m-a curatat pe interior,iar din secunda urmatoare as fi fost din nou eu.Ca si cum m-as fi renascut.Ca si cum m-as fi ridicat din nisip,m-am scuturat si am continuat drumul firesc.Deci ai aparut,desi erai acolo tot timpul.Ma uit la tine si mi se axeaza lumea si privirea pe chipul tau,pe ochii tai.Imi pun o privire integrala si parca te scanez o data si inca odata si apoi inca odata.Si parca nu ma mai satur.Iti simt parfumul si ma intorc mereu.ma apropii si te apropii.ma iei in brate si iti simt vocea usoara ca un vant,iti simt privirea ca o dorinta,iti simt bratele ca o menghina,iti simt mirosul...si odata cu el ma pierd in furtuna asta in care ma bagi mereu.Si imi dai drumul.Si revin la realitate.Zambim si ne privim sorbindu-ne gandurile reciproc.Te pup si plec implinit.Merg si te vad intr-o parte.Te uiti subtil si imi zambesti putin cand ai observat ca mi-ai atras privirea si plec capul uitandu-ma printre sprancene.De la distanta parca iti simt suflul si te vad cum strangi de usa aia si te uiti la mine.Te ating si tremuri.Ma atingi si simt fiori...esti noua stea de pe cerul meu.

0 comentarii: