Iluzii

Imi vine sa sparg,sa tip,sa urlu sa zbier,sa injur...nu pot sa cred!
Eu nu eram asa...asta pt ca nu m-a dezamagit nimeni in halul asta.Imagineaza-ti cum din totul a ajuns nimic...cum erai totul si acum esti nimic.ma uit la tine si nu te vad.iti vorbesc dar nu ma auzi.te strig si te intorci...degeaba,nu te vad.te caut dar...nu existi.Stiu.suna dur.suna urat.suna prea adevarat.mereu mi-am ales cu grija deciziile.dar nu ma asteptam la asta.si nu ma deranjeaza ce s-a intampla cat ma deranjeaza ce se intampla acum.si toate la un loc fac un total mare de dezamagire.
Stii cum e cand iti spui ca ceva este "asa" si defapt este total diferit de realitate?Stii cum e?Stii cum e sa-ti pui toata increderea si sa fii dezamagit total?Stii cum e sa nu poti sa exprimi cat de mult credeai in acel cineva si sa il faci sa inteleaga cva?Stii?Stii?Stii?

nu ai cum...numai eu am trecut prin asta.


Vreau sa te cred.Vreau.Si sa te ajut.Si sper ca o sa te schimbi.Dar cum sa cred ca poti sa te schimbi in ceva mai bun daca tu ma deziluzionezi in fiecare zi?Am sa ajut.pt k asa sunt eu...DIFERIT.pacat ca ti-ai dat seama si nu ai apreciat.


Cititorule.Nu dezamagi...este cea mai mare greseala.


Stii cum e senzatia sa stii ca exista pe pamant acea persoana dar in acelas timp sa nu existe pentru tine?Stii cat de greu iti este sa vorbesti?Stii cat de greu?...


Si tot ce nu-mi place e ca am dreptate.in tot.si cand zic toate chestiile alea naspa si cand imi vin toate gandurile alea negre si de kkt...si stiu ca am dreptate.si ma simt prea dezamagit ca sa continui.


Nu spun NU...nu sunt genul.O sa incerc.Dar am senzatia:

"N-o sa te schimbi niciodata"


sunt realist.doar o sa crezi ca te-ai schimbat.apoi iar o sa revii.


dovedeste-mi ca pt prima data ma insel.dovedeste-mi ca poti.dovedeste-mi ca meriti.dovedeste-mi ca meriti sa sterg tot ce este rau in mintea mea pt tine.dovedeste ca vrei cu toata inima.dovedeste-mi ca existi...nu vreau sa ma uit la tine ca prin sticla...nu vreau.dar sa te vad asa.nu pot altfel.


iti dai seama ca nu risti nimic daca incerci?...pentru ca pur si simplu te descoperi pe tine.te redescoperi defapt.ai doar de castigat...tine minte.



Daca mai contez pt tine...o sa tii cont.Si stau si ma intreb acum...


Mai contez?Am contat vreodata?


Asteptam raspuns....

0 comentarii: