Hai sa ne intelegem


Deci...cum rezolvam noi?


Nu o facem.La varsta asta te chinui sa faci 1000 d chestii si defapt sa nu faci nimic.Bai si e greu sa nu faci nimic!!!Tu crezi ca problema ta e singura MARE problema a lumii...si asta pana vine unu ca mine si ti-o rezolva.bla bla...si mare problema ce ai avut ca s-a rezolvat in 2 minute.Intelege ca nu ai probleme acum...nu ai cum...ai doar complexe de varsta.Si va aud pe toti...Nu nuuu...problema e ca am un cos pe frunte.Asa si?...ai un cos!!!WOWWWWW!!!...inceteaza!!!


Apropo de inceteaza...hahaaa...o salut pe Lori cea cu "andrei inceteaza!"


Si Lori cea cu du-te,vino-ncoa!!!...


Paaai...


Hmmm...


Adicaa...


Este ea si restul lumii.Viata te impinge la prostii.Si eu am fost nu prost...foarte prost cand nu intelegeam de ce vine si zice buna!Bine...mint intelegeam dar...aveam o retinere...ea o stie.Ideea e ca o prietenie intre o fata si un baiat este o imposibilitate greu de imaginat.Dar nu stiu...este diferita si asta...conteaza mai mult dkt farduri,picioare lungi,sani cat ghiveciu si maini subtiri.Si ea este superba asa cum este...si este suberba!si punct!si gata incetez...(stiu ca asta te gandeai).Voi fi pe interes.Ma voi antura cu ea...pt k am de invatat de la ea,pt k ea este ceea ce trebuie atunci cand nu ai nimic,pentru ca ea zambeste ca nimeni alta,pentru ca ea ia durerea si da placerea,pentru ca ea este visul si realitatea,pentru ca ea este cum alta nu mai gasesti,pentru ca ea va fi mereu speciala pentru mine,si asta nu i-o va lua nimeni!



Pentru ca ea si atat.Este o fiinta prea suava pentru a fi atinsa de toate mainile,prea dulce pentru a fi gustata de toti,prea frumoasa ca sa-i faca toti pictorii portrete.


Hai sa ne intelegem...am deviat de la subiect.


Hai sa ne intelegem...eu nu ma pot schimba,sunt tot ce-ti poti dori vreodata si nu poti dori mai mult.Cu mine razi,plangi si nu dormi noaptea.Cu mine visezi si te trezesti dimineata cu zambetul pe buze.Nimeni nu imi va lua asta vreodata.Trebuie doar sa...ma crezi.Sa ma intelegi...asta e imposibil.Dar atunci cand iti spun ca da!...este...da!Tu esti indecisa...te voi face eu sa intelegi ce trebuie.Dar te avertizez...sunt mai dulce decat tot zaharul din lumea...si de aici rezulta diabetul


Hai pupici...k ma laud cam mult:*


pana la urmatoarea postare iti urez...multe ganduri frumoase.

0 comentarii: