More than i have imagined


Bai si hai k totu pare k merge bine.Da...asa spuneam sambata.Pe la ora 4:30 cand am plekt de acasa.Si plec eu de acasa sa ma vad in fata la MALL cu 2 prieteni.Ne vedem noi acolo...primim call.Hai la ziua lu Taridon zis Nurofen.Hai la ziua lu asta ce sa facem.Si mergem si totu e fte tare.Muzica,voie buna,jucam carti si radeam si parca mai frumos nu se putea.Si se pare ca totu a mers mai bine decat credeam...adk...de vreo 20 d ori mai mult fun si ktrinca.N-a trebuit sa vin singur acasa de nebun pt k m-a luat mama unui prieten...kre ne-a acuzat k mirosim a distractie.Dar intr-un final am ajuns acasa intreg.Ma rog...ideea e ca abea asteptam weekendu asta.dar nu stiam de ce si cum de mai voi distra asa.Imi merge bine.Rad si glumesc.Zambesc si ma bucur de viata mea.Totul pare ca s-a linistit si imi place asta.Asteptam sa fie totu ok.Si cand ai vnt si m-ai luat in brate am simtit km totu incepe sa fie...asa cum trebuie.Nici o problema pare ca nu-mi atinge viata.Si saptamana asta pare sa fie promitatoare...cel putin din faptul k n-o sa facem mari ore si k vine ziua scolii si sa nu uitam EXCURSIA!!!...atat.excursia.alte detalii sunt nesemnificative.Simt ca traiesc din ce in ce mai mult.Si simt cu adevarat...nu visez.Nu prea mai pot sa visez la cat de obosit vin de la bazin.(da Iza...acum te citez:"Nu stiu frate cum rezisti cu antrenamentele astea",si uite ca rezist.incat sa mai vbesc si cu tine juma d ora cand ajung acasa)Simt cu POT din nou sa fac ce vreau cand vreau si cum vreau.Simt k pot sa fac o schimbare in lumea asta,cu tot cu crizele ei,si sa conteze...iar asta ma face sa zambesc,sa privesc fiecare zi cu o dorinta de progresare.Am prieteni....am familie...am aproape tot ce-mi doresc...am 4 specimene mai ciudate de fete(cerbii)care sunt langa mine si ma ajuta si-mi zambesc si ma aprecieaza la adev mea valoare...cred.Va am pe voi si momentan nu mai am nevoie de nimic.Doar sa fiti ACOLO,ATUNCI cand voi avea nevoie.(Les choristes - L'Evocation va recomand. 1min si 45 de sec de heaven feelings)Cam atat cu viata mea.Te-am tinut la curent mai putin in ultimul timp...dar as avea prea multe de scris si prea putin timp daca ar fi sa notez fiecare mom aparte din fiecare zi.Te-am pupat...ai grija de mine!

1 comentarii:

jolie spunea...

bai mi-e dor de...discutii lungi asa ca...daca tot vine vara vertiginos si cu pasi rapizi o sa avem foarte mul timp...:))