Devin,won`t go to Heaven.

Stateam eu aseara...eu si cu mine defapt,cele mai importante persoane de pe lume,si ma gandeam de ce m-am apucat eu de blogu asta.Acum doar ai fi tentat sa spui ca na,toata lumea avea si ca am zis sa-mi fac si eu.Pai nu cred k este motivu asta,din simplul motiv ca nu-mi place sa-mi ocup timpul cu ceva care doar il fac si altii...pe scurt nu snt plagiator si nici tampit,ba chiar deloc aiurea.Si daca nu asta este motivul pt care am facut blogul asta atunci care ar fi.Cred k am inceput sa scriu pe blogu asta pentru ca aveam vreo 2-3 prietene care aveau blog si eram fascinat aproape cum dai sa intrii pe un blog si intrii in alta lume.Mie unu mi s-a parut mai filosofica.O lume in care fiecare intra si face pe ala mare si cu capu pe umeri,unde intrii si iti expui cele mai usor de inteles ganduri intr-un mod abstract...ca na,asa arata mai bine.Si pana la urma daca la blog ai da commenturi ca pe hi5 n-ar fi la fel si n-ar mai avea nimic special.Hi5-ul ca si blogul este ceva personal,dar cum ai putea sa-ti expui sentimentele si trairile pe un limbar trivial?...NU! asa nu merge.trebuie ceva elocvent,ceva nu de ici de colo,ceva care sa te puna intr-o lumina si pentru 5 minute cat se citeste postarea,TU sa fii cel mai important!Da...cred k de asta mi-am facut blog.Pt k stiu si eu ce kestii filosofice si de psiholog pot sa scot pe gura...si felicitarile kre le-am primit la adresa blogului au fost:"Scrii lucruri interesante si foarte adevarate.Bravo.Tine-o tot asa".da...nu stiu ce sa zic,ms,si sper ca nu te voi plictisi vreodata.Imi multumesc constientului ca m-a lamurit de ce scriu eu pe blog,si vietii mele care imi da subiecte banale,si sa fac din tantar armasar si sa scriu pe blog ceva MARE.Apropo de mare...mic...tantar-armasar.Pt fiecare dintre noi un eveniment mic este vazut mai mare,fiecare moment normal il putem face anormal,fiecare stralucire de soare poate fi un inceput,fiecare apus poate fi o noua dorinta.Deci pana la urma,viata mea are evenimente mari,ca si a ta banuiesc,si poate ca de aia citesti acum,poate ti se pare mai interesanta viata mea,poate nu,poate doar vrei sa vezi cum o mai duc...de ce?crezi ca tu nu ai ce face?...sau doar te-ai plictisit?...sau pur si simplu iti pasa?...raspunde-ti singur.daca este ultima varianta te felicit,nu poti sa intelegi ce este dincolo de cuvinte daca citeste asa...cu o mana in obraz si cotu rezemat de birou.Nu-i asa ca te-am facut mai mic decat erai?

0 comentarii: