Mos Craciun vine cu observatii.


Lumea asta e facuta sa ma surprinda.Zilnic descopar ceva nou si cred ca si tu esti de aceeasi parere.Imi place cum in fiecare zi tre`sa sari peste vreo 3-4 pereti asa...lejer...si sa zici,hai ca am facut-o si p-asta.Imi place cum in viata mea apar tot felul de persoane cu tot felul de idealuri,care unele ma surprind foarte placut,imi plac toate prietenele mele...fetele...si desi suna cam gay a.k.a. popo,nu este asa pt k pur si simplu,o fata este mai ceva ca toate enciclopediile la un loc.Cu un baiat nu poti vorbi cu suflet,dar cu o fata e altcva.Cu "tovarasii" spui ca iti bagi,scoti...etc. dar cum sa te adresezi asa unei fete.NUU!!!!!Unei fete,cand ii simti prezenta,apare partea aia sentimentala a ta si te face sa fii...tu!Imi place cafeaua aia de dimineata,care mi-o bea mama pe jumate si imi place si faptul ca beau acelas tip de ceai de 4 ani.Ce sa mai...imi plac multe.Aaaa da...si imi place de tine:X:X:X:X:X...defapt te ador:*




Ai observat cum toata lumea devine mai sentimentala pe blog?...cred ca e o conspiratie


Ai observat ca te gandesti din ce in ce mai mult la vacanta?...cred k e un adevar



Ai observat cum se invart sentimentele in tine?...asta da de banuit



Ai observat ca atunci cand stii multe...defapt tu crezi ca stii foarte putine?...asa si trebuie


Ai observat cum ma uit la tine fata de ceilalti?
Ai observat ca poate tu esti mai inportant/a pt mine?
Ai observat ca iti zambesc altfel decat celorlalti?
Ai observat ca ador fiecare imbratisare a ta?
Ai observat ca ma gandesc la tine mai mult decat credeam?
...cine stie.Poate nu...dar sigur ai observat ca nu exista Mos Craciun.



Pt toti BLOGGERII sentimentalisti din romania...:Nu exista Mos Craciun!!!!!!!!


iar pt toti cei panicati de toate observatiile astea...chill everybody...suntem adolescenti.Altcva nu stim sa facem...decat...NIMIC.Dar normal...pt noi,nimicul este totul.

0 comentarii: